
- Dit evenement is voorbij.
Informatie over huisvestingsvraagstukken in de Gemeente Amsterdam
3 maart 2020 @ 14:00 - 16:00
Naar aanleiding van de afgelopen bijeenkomsten betreffende toestroom Antilliaanse gezinnen naar Nederland en diverse onduidelijkheden, heb ik, ondergetekende een gesprek gevoerd met het bestuur van het Stadsdeel Zuidoost en diverse ambtenaren van de Gemeente Amsterdam. Ik vond het zo belangrijk dit gesprek om deze informatie ook met anderen te delen.
De heer Marlon Tjon, Projectleider Activering Traject Briefadressen en mevrouw Neri Kamphuis afdeling kwaliteit Basisinformatie zijn bereid gevonden informatie te verstrekken over beleid van de gemeente Amsterdam op het gebied van briefadres en inschrijfproblematiek. Ilham Saalioua Beleidsadviseur Schuldhulpverlening, Zorg, Participatie en briefadressen beleid WPI zal ook aanwezig.
De volgende aandachtspunten zullen nader worden toegelicht:
– De regels en voorwaarden van Amsterdam om personen in te schrijven, zowel
in basisadministratie alsmede briefadres Jan van Galenstraat en werkenden
zonder adres.
– Korting uitkering door inkomsten kinderen boven de 18 jaar
– Wonen buiten Amsterdam
– Vragen van de deelnemers