Laden Evenementen

« Alle Evenementen

  • Dit evenement is voorbij.

Informatie over huisvestingsvraagstukken in de Gemeente Amsterdam

3 maart 2020 @ 14:00 - 16:00

Naar aanleiding van de afgelopen bijeenkomsten betreffende toestroom Antilliaanse gezinnen naar Nederland en diverse onduidelijkheden, heb ik, ondergetekende een gesprek gevoerd met het bestuur van het Stadsdeel Zuidoost en diverse ambtenaren van de Gemeente Amsterdam. Ik vond het zo belangrijk dit gesprek om deze informatie ook met anderen te delen.

De heer Marlon Tjon, Projectleider Activering Traject Briefadressen en mevrouw Neri Kamphuis afdeling kwaliteit Basisinformatie zijn bereid gevonden informatie te verstrekken over beleid van de gemeente Amsterdam op het gebied van briefadres en inschrijfproblematiek. Ilham Saalioua  Beleidsadviseur Schuldhulpverlening, Zorg, Participatie en briefadressen beleid WPI zal ook aanwezig.

De volgende aandachtspunten zullen nader worden toegelicht:

– De regels en voorwaarden van Amsterdam om personen in te schrijven, zowel

in basisadministratie alsmede briefadres Jan van Galenstraat en werkenden

zonder adres.

– Korting uitkering door inkomsten kinderen boven de 18 jaar

– Wonen buiten Amsterdam

– Vragen van de deelnemers

Informatie over huisvestingsvraagstukken in de Gemeente Amsterdam

Gegevens

Datum:
3 maart 2020
Tijd:
14:00 - 16:00

Organisator

ProFor
Telefoon
020 6902626
E-mail
l.martis@profor.nl

Locatie

ProFor gebouw
Hogevecht 187B
Amsterdam, 1102 HJ Netherlands
+ Google Maps
Telefoon
+31 20 6902626